خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/17 - 14:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نوروزی:

بیمارستان‌های بهارستان و رباط کریم با کمبود پزشک مواجه اند

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس، با بیان اینکه بیمارستان‌های بهارستان و رباط کریم با کمبود پزشک مواجه هستند تاکید کرد که بیمارستان‌های این منطقه باید از دایره نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران خارج شوند و زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی تهران اداره شوند.

حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: ما در این منطقه مراکز جامع سلامت بسیاری جهت ارائه خدمت به مردم ساختیم اما متاسفانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به افتتاح و تجهیز آنها اهمیتی نمی‌دهد.



نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه با آن مواجه هستیم کمبود پزشک در بیمارستان‌های بهارستان و رباط کریم است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون بیمارستان‌های این منطقه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند واین درحالی است که باید زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گیرند چراکه این دانشگاه 2میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده است اما دانشگاه علوم پزشکی ایران تعداد 6میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده است به همین دلیل نمی‌تواند به تمام امور رسیدگی کند.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: انتظار داریم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همکاری لازم را دراین زمینه داشته باشد تا بتوانیم بخشی از مشکلات این منطقه را حل و مطالبات عمومی در حوزه سلامت را محقق کنیم ./



پایان پیام 

  • کد خبر : 371215
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار